Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa sodassa leiritetään kommarit.
Ei niitä kommareita ole, eikä ole ollut ainakaan 30 vuoteen. Hesarin juttu näistä kourallisesti kommarilarppaajia todisti sen.
Demarit, vassarit ja vihreät on kommareita. Suomea vihaavia syöpäpesäkkeitä jotka tulee tuhota.
Eikös tuhoaminen ole väkivaltaa, josta sä vasempaa puolta syytät? Häh?
Viimeksi juoksin ysiluokalla enkä enää juokse toiste.
Häpeä synkentää elämää eikä useimmiten ole edes aiheellista. Yritä päästä siitä eroon mahdollisimman paljon. Helppoa se tuskin on, mutta ehdottoman kannattavaa. Tavallisia ihmisotuksia tässä kaikki ollaan, mitä sitä häpeämään toisiamme JOS ei siihen oikeasti ole mitään syytä, kuten esim. sinulla(kaan) tuskin on.
Ei vaan naurattaa.