Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa 185g tonnikalaa tomaattikastikkeessa 1,79/purkki. Millä verukkeella?

6/65 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta seuranneena kun puolet sukua on alkoholistigeeneillä varustettuja niin ymmärrän sen että kyse on sairaudesta. Sitä en ymmärrä miten se alkoholi voi olla niin tärkeää että ei aktiivisesti yritetä lopettaa ja haeta apua, kun näkee että muut ympärillä kärsivät.

Sitäkään en ymmärrä miksi alkoholinkäyttöä pidetään niin suuressa arvossa suomalaisessa yhteiskunnassa. Se että joulua vietetään kaatokännissä on normaalia, se että 13 vuotiaat juo kaikki viikonloput on täällä normaalia, se että vanhempi/vanhemmat lähtevät viikonloppuna baariin sen sijaan että viettäisivät aikaa perheensä kanssa on normaalia...Hävettää olla suomalainen.

Kuka Suomessa muka arvostaa noita mainittuja asioita? Jos kerrot viettäneesi joulun kaatokännissä, et sinä siitä kehuja saa. Jos kerrot jonkun 13-vuotiaan juovan alkoholia yleensäkään, saat kuulijan hämmentyneeksi ja huolestuneeksi. Jos olet pienen lapsen vanhempi ja kerrot meneväsi perjantaina baariin, et saa siitä hurraahuutoja vaan mahdollisesti jopa paheksuntaa.

8/113 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko nuoruuden kestänyt seksittömyys ja kosketuksen puute

No ei todellakaan. Enemmän kyse henkimaailman jutuista ja omasta suhtautumisesta kuin oikeasta absoluuttisesta kärsimyksestä.

Kodittomuus, oman lapsen kuolema, oman vanhemman tai sisaruksen kuolema, talon palaminen, velkavankeus... nämä kaikki varmaan listan yläpäässä. Naisilla varmaankin lisäksi vielä raiskaus ja kuolleena syntyvä vauva.

3/65 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismihan on sitä, että juomista ei pysty lopettamaan. Minä onneksi pystyn, ja melkein kaikki sukulaisetkin ovat aina pystyneet. Sama juttu tupakassa: voin jäädä siihen vähän koukkuun, mutten niin paljon että muuttuisin ketjupolttajaksi. Geeneistä lienee pitkälti kyse: osa jää helposti ja voimalla koukkuun, osa vain vähän, osa ei millään.

56/59 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itseasiassa ekaa kertaa lähössä bailoomaan ihan muualle :D Rokkikeikalle fiilistelemään! N32

Siistiä! Missä kaupungissa, jos saa kysyä?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.