Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Joo, marjat on todella hyviä. Jos olisi varaa, söisin vaikka joka päivä. Lapsena pääsi kesäisin syömään paljon mustikoita, mansikoita, vadelmia ja herukoita, kun isoäiti asui maalla ja hänellä oli marjapensaita omastakin takaa. Söisin edelleen, mutta elämäntilanne on muuttunut, mikä on tietenkin ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, luulisi kyllä jokaisen tuossa tilanteessa pitävän uikkarit päällä, oli mies tai nainen.
Miten niin? kivampi ja rennompihan sitä on alasti olla.
Jep, niin sängyssä kuin saunassa.
Minne se kaikki korotusten tuoma lisäraha menee? Tarkoitan nyt siis kauppiaita ja S-ryhmää/Keskoa.
Vierailija kirjoitti:
Nettomaastamuutto on jo nyt 25% ikäluokasta.
Tällaiseen väitteeseen olisi kiva saada joku lähde.
Tutkimusten perusteella noita mättäneet miehet kylläkin kuolivat sankoin joukoin sydäreihin joskus 50-60 vuotta sitten. Aika paksua puppua siis puhua joistakin satavuotiaista.
Mutta miksi sitä välttämättä pitäisikään elää vanhaksi?
Voisinkin paistaa seuraavan jauhelihan voissa.