Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/3 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten perusteella noita mättäneet miehet kylläkin kuolivat sankoin joukoin sydäreihin joskus 50-60 vuotta sitten. Aika paksua puppua siis puhua joistakin satavuotiaista.

Mutta miksi sitä välttämättä pitäisikään elää vanhaksi?

Voisinkin paistaa seuraavan jauhelihan voissa.

1/2 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, marjat on todella hyviä. Jos olisi varaa, söisin vaikka joka päivä. Lapsena pääsi kesäisin syömään paljon mustikoita, mansikoita, vadelmia ja herukoita, kun isoäiti asui maalla ja hänellä oli marjapensaita omastakin takaa. Söisin edelleen, mutta elämäntilanne on muuttunut, mikä on tietenkin ihan luonnollista.

12/23 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, luulisi kyllä jokaisen tuossa tilanteessa pitävän uikkarit päällä, oli mies tai nainen. 

         Miten niin? kivampi ja rennompihan sitä on alasti olla.

Jep, niin sängyssä kuin saunassa.

3/369 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se kaikki korotusten tuoma lisäraha menee? Tarkoitan nyt siis kauppiaita ja S-ryhmää/Keskoa.

20/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettomaastamuutto on jo nyt 25% ikäluokasta.

Tällaiseen väitteeseen olisi kiva saada joku lähde.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.