Lue keskustelun säännöt.
mä on niin helvetin väsynyt
04.04.2006 |
ja kukaan ei sitä tajua. eikä kukaan auta vaikka ennen vauvan syntymää kaikki lupasivat auttaa yms.. aina kun apua tarvii. 2 kertaa olen miehen sukulaiselta apua pyytänyt jos voisi vauvaa muutaman tunnin katsoa mutta ei. mä varmaan sekoan kohta unenpuutteesta. omat sukulaiset kun eivät asu lähimaillakaan heistä ei apua ole:(
Kommentit (2)
että menee sukuloimaan vauvan kanssa muutamaksi tunniksi. Sillä riittää vaaville sylejä ja sinä voit nukkua kotona sen aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laita isä ja vauva vaunuilemaan ja ota nokka unet.
jos ei isä voi auttaa, ota mll lapsenvahti avuksi.