Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Robin Räikkönen :)
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:04"]
Ei kai oikeasti ole tollanen tulossa?
Sen siitä saa kun tekee lapsen wt-muijan kanssa :( Ei olisi Jenni antanut tuollaista nimeä lapselleen.
[/quote]
Kimi, Minttu ja Robin on kyllä täysin linjassa ja tasossa keskenään :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan jees, tulee vaan tuo laulajapoika ekana mieleen :)
Ihan hyvä nimi on. Sopii suomalaiseen ja sveitsiläiseen suuhun, jos lapsi vaikka menee kouluun siellä Sveitsissä.
Alue: Aihe vapaa
Ei kai oikeasti ole tollanen tulossa?
Sen siitä saa kun tekee lapsen wt-muijan kanssa :( Ei olisi Jenni antanut tuollaista nimeä lapselleen.