Lue keskustelun säännöt.
Luulin jo päässeeni yli
15.12.2014 |
Sitten näin sinut. Viikonlopun jälkeen. Taas lepattelee perhoset vatsanpohjassa ja ajatukset haahuilee jossain muualla kuin töissä. Yksi katse riitti, kiitti vaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi ei. Muuallakin siis tätä ilmassa. Mä katso tänään lainkaan silmiin jotta pystyn keskittymään töihin. Ehkä tämä on vain jouluntaikaa. Yritän takoa mieleeni että unohda se, unohda se, unohda se.