Kenelläkään muilla kokemusta norlevo pillereistä
Jouduin eilen ottamaan norlevo jälkiehkäsy pillerin ja alaselkä on nyt aivan tajuttoman kipeä, tosin se on usein kipeä muutenkin mutta nyt tarvii ihan särkylääkettä syödä että voin olla. Kenelläkään muulla tullut alaselkäsärkyjä????
Kommentit (5)
Mulla oli alaselkä ja rinnat kipeet je:n jälkeen pari viikkoa, siihen asti kunnes menkat tuli. Ei auttanut kun kärsiä.
Ne on aivan helvetin voimakkaita hormoneja. Että oireet ovat myös sen mukaiset. Itsellä oli juurikin alaselkä ja alavatsa tajuttoman kipeät. Lisäksi naama oli aivan täynnä finnejä, sellaisia kipeitä hormoninäppyjä. En kyllä aio enää ikinä ajaa itseä siihen tilanteeseen että sen pillerin joudun ottamaan.
Huh ehkäpä tää särky johtuu siitä sitten! Pakkaus selosteessa ei varsinaisesti lue selkäsärky mutta kuukautisoireet eli hyvin voi siitä johtua.
Ite olin ok oytamisen jälkee mutta kuukautiset 11 päivää myöhässä ja päivä ennen niide alkua alaselkä nii kipee et liikkumine sattu sairaasti
Mitä sivuv.kohdalla lukee? Itselleni ei ole tullut mitään oireita. Vaan yksilöllistähän tuo on