Lue keskustelun säännöt.
Kiinteitä aloittelevan vauvan kakkaaminen
04.12.2014 |
Tämä vauva kakkasi vähän pelkällä rintamaidolla ollessaan, ja taisi mukaan mahtua yksi aivan oikea ummetuskin. Nyt kiinteitä on harjoiteltu pari viikkoa ja sen aikana vauva on kakannut kahdesti, viime perjantaina ja tämän vkon tiistaina. Mun mielestä se on kiinteitä 2 krt päivässä syövälle liian vähän. Vauva syö molemmilla aterioilla luumusosetta.
Oon hieronut vatsaa, oon jopa työntänyt pari krt topsipuikkoa hanuriin. Polvia on koukisteltu ja lavuaarin päällä roikoteltu. Annan vauvalle vettä ruuan kanssa. Vatsa tuntuu pullukalta ja vauvalla on selvästi välillä hankala olla. Jotenkin huolestuttaa tää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up