Lue keskustelun säännöt.
Siis mikä vaivaa tällaista naista?
13.12.2014 |
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014121318924417_uu.shtml
Kunnon psyko kun koko ajan puukon kanssa heilunut. Kunhan vankilasta pääsee niin tappaa vielä jonkun. Noillakin äijillä ilmeisesti vain ihan hyvä tuuri että ämmä ei osannut lyödä oikeeseen kohtaan.
Vitun hullu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla