Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Inhoan itseäni
15.10.2014 |
Inhoan itseäni ihan kategorisesti kaiken takia. Olen huono äiti, huono puoliso, laiska, läski ja kaupan päälle vielä pitkäaikaistyötönkin. Jep. Olen masentunut. Se vain masentaa lisää, että en saa edes hakeuduttua hoitoon. Pariin viikkoon en ole pystynyt kasomaan edes peilikuvaani. Kotona kävelen peilien ohi silmät kiinni ja kaupungilla välttelen kuvajaiseni näkemistä näyteikkunoista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuin omasta näppiksestä kirjoitettu :(