Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyi yäk! Ystävä nimesi tyttönsä Jessicaksi!!
Kommentit (6)
Niin... itsehän hyväksytät lastesi nimet täällä mammapalstalla kun olet liian tyhmä itse niitä keksimään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Väitän että Jessican äiti teki tämän aloituksen. En kerro mielipidettäni ihmisen nimestä. Hohhoijaa.
Olipa tyhmä! Se olisi pitänyt olla Yessica.
Alue: Aihe vapaa
Varmaan ihan ystäväsi oma asia,minkä nimen lapselleen antaa.Ei pitäisi sinua haitata millään tapaa.
Minkälainen ystävä yleensäkkään olet hänelle,kun noin arvostelet selän takana?