Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiduttaja Touko Tarkilla ja Laamasella on mennyt linnassa?

Vierailija
15.06.2014 |

Kiinnostaisi tietää onko eristyksen rauhaa ollenkaan rikottu vain ovatko saaneet rauhassa fantasioida eletystä elämästä? 

 

Jotenkin väärin että elämänsä lienee leppoisaa ja aika kuluu lehtien sekä kahvinkeiton äärellä. Ja Eerika on taivaassa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ei eristys ole 100 % turvallinen. Koko vankila ja Suomi halveksii heitä, joten aika näyttää tapahtuuko mitään. 

Vierailija
2/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihqua kun Suomesta tulee islamistinen valtio. Saadaan julkiset teloitukset, varkailta katkaistaan käsi, jne.

Tietysti on se vaara, että suomalaiset naiset jäävät äkkiä vähemmistöön, kun huorintekijät kivitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai seuraavaksi ehdotatte, että vankien pitäisi hoitaa lasten kasvatus kun heillä on niin ylivertainen oikeustaju muihin ihmisiin verrattuna :D

Vierailija
4/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:39"]

Kai seuraavaksi ehdotatte, että vankien pitäisi hoitaa lasten kasvatus kun heillä on niin ylivertainen oikeustaju muihin ihmisiin verrattuna :D

[/quote]

 

kai sulla lääkitys loppu taasen?

 

Vierailija
5/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin eerika ja enkelinä katsoisin maahan, niin pieni kosto tuntuis hyvältä. Ihminen on sellainen, mutta jos ei ole empatiakykyä vaan käsitys oikeudesta ulottuu lakikirjaan ja byrokratiaan, niin ei sitä tunnepuolta VOI ymmärtää. Paljon teiltä byrokraateilta jää kokematta, hyvääkin.

Vierailija
6/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Tämä ketju nosti taas sen yksinäisen helvetin pintaan, missä se pikkulapsi eli viimeiset päivänsä. Kukaan ei auttanut lasta hädässä. Ainoat aikuiset  elämässä oli vajakki-isä ja sadistipsykopaatti äitipuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tuskin ap:kaan odottaa että joku vanginvartija vastaa.

Oletan, että ovat ns. pelkääjien osastolla oman turvallisuutensa takia. 

Vierailija
8/8 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kostoväkivaltakysymys on vähän niin kuin aikuiset vs lapset perheessä. Valtio on se aikuinen joka sanoo että Jimi 4 vee ei saa lyödä Jamia 4 vee vaikka Jami löi ensin. Riita lopetaan siihen ja opetellaan olemaan ihmisiksi. Tilanne ei parane siitä yhtään jos perheen aikuinen yllyttää Jimiä antamaan Jamille turpaan tai lyö itse. Kohta ei ole kenelläkään enää mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi