Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa? En tunne nälkää ollenkaan.

Vierailija
05.07.2014 |

Pakotan itseeni aamulla pari leipää ja kahvia. Sen jälkeen voin olla syömättä seuraavaan aamuun. Eikä silloinkaan ole nälkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
2/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahaluttomuus. Yritä vaan väkisin syödä jotain.

Vierailija
4/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itselläni liittyi pahaan stressiin ja sydänsuruihin. Olin käytännössä syömättä 3 kk, kun mikään ei vain mennyt alas. Saatoin syödä esim. joka toinen päivä pari porkkanaa. Join kyllä päivittäin lasin omena- tai appelsiinimehua ja kahvia. 

Muistan tosi hyvin, kun ensimmäisen kerran sain syötyä leipäviipaleen. Ruisleipää ja päällä oli voita. Muistan vieläkin, missä istuin ja millainen näkymä ikkunasta oli kadulle. Se oli niin suuri juhlan paikka.

Älä jää odottelemaan, vaan käy lääkärissä, jos tuo jatkuu paria viikkoa kauempaa. Turhaan menet ainakaan niin huonoon kuntoon, jossa itse olin. 

 

Vierailija
5/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduitko paljon?

Vierailija
6/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tosin näin vanhemmiten tulee hirveet tärinät ja huimaus, kun unohdan syödä. Nälkää en tunne, mut mulla onkin adhd. Selittyy kuulema osin sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mäkin pystyn elämään tosi vähällä ruoalla loputtomiin. Aamulla syön tottumuksesta leipää ja teetä mutta sitten voin lopun päivää olla syömättä lähes kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän