Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lihaksikas ja hyvinmuodostunut lyhyt mies korni?

Vierailija
27.06.2014 |

Olisiko sitten aivan sama olla hintelä luikku eikä yrittää isotella.

 

Tällaisen typerän aloituksen ajattelin jättää mammoille pohdittavaksi kesäiseen viikonloppuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tää oli kyllä aika typerä.

Vierailija
2/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, hyvinmuodostunut lyhyt mies ei ole korni. Silmäänpistävän lyhyt lihaskimppu-appelsiinikainalo on. Minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin huomattavan lihaksikas näyttää aika pahalta lyhyellä. Se ensinnäkin leventää jolloin näyttää lyhyemmältä, ja sitten tulee semmoinen olo että miehellä on huono itsetunto ja kompleksi mitastaan ja siksi täytyy bodata.

 

Mutta eihän semmmoinen perus-hyväkuntoinen vartalo joka ei ole mikään tosilihaksikas toki koskaan huono juttu ole.

Vierailija
4/4 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu, että lyhyelle miehelle ei bodattu kroppa sovi, mutta sellainen sopivan hallittu on jees.