Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Avoin suhde
19.04.2014 |
Mitä mieltä? Parisuhde jossa avoin suhde. Miehellä ns. vakituinen nainen jonka kanssa seikkailee? Olisiko parempi että vaihtaa petikaveria vai ei.
Ehkäisyt ym. kunnossa. Pelisäänöt tälläiseen touhuun?
Kommentit (4)
Itselläni on useampi suhde. Ja en näe tätä moraalisesti vääränä. Miehet asuvat yksin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä avoin suhde se on jos esim. vain miehellä on lupa useampaan kumppaniin?
Ymmärsinkö nyt siis oikein, että sä oot suhteessa miehen kanssa, jolla on sun lisäksi joku vakipano? Hyväksyykös se sulle semmoisen?
Alue: Aihe vapaa
Vaihda miestä ja äkkiä