Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ideoita ja vinkkejä kaivataan kipeästi!
17.03.2014 |
Käviskö tällanen asu vaikka wappikulkueeseen?
http://www.huuto.net/kohteet/lappalaispuku-saamenpuku-naamiaisiin-koko-40-42-l/303769531
Oon aika kyllästynyt teekkarihaalariin, voisko välillä pitää jotain muuta, vähän värikkäämpää ja ehkä paljastavampaakin. Vai pitäskö vetää teekkarihaalarin päälle? Ja voinko käyttää tätä teekkarikasteessa? Oon kumminkin napapiirin pohjoispuolelta, en halua tarkemmin yksilöidä, ettei tutut tunnista.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
wappi=Wappu... Ei se korkeakouluopiskelukaan takaa oikeinkirjoitusta pienessä sievässä, mutta onneksi u ja i on vierekkäin, eli vain pieni näppivirhe.