Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on viittä vaille 40v, hankkii lapsen 18v tytön kanssa

Vierailija
07.01.2014 |

Tosi juttu, mitäpä tuumitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin eräs sukulaiseni. Mies lähempänä viittäkymppiä ja teki lapsen 22-vuotiaan kanssa. Ällöttää koko äijä.

Vierailija
2/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ja ytimekkäästi: yök. t. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for him! :)

Vierailija
4/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:06"]

Good for him! :)

[/quote]

 

Olet mies?

Vierailija
5/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:06"]

Good for him! :)

[/quote]

 

Olet mies?

[/quote]

Nainen, 23v ja niiiin kyllästynyt Ikiksen aloituksiin.

6/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään av - palstalta bongattuja;

-pipsa - stalkkeri

-naistenvihaaja

-ikäerokaheli

 

Muita palstan peruspakkomielteisiä liikkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Samperi" time="07.01.2014 klo 23:13"]

Tänään av - palstalta bongattuja;

-pipsa - stalkkeri

-naistenvihaaja

-ikäerokaheli

 

Muita palstan peruspakkomielteisiä liikkeellä?

[/quote]

 

No voi, tulin vasta illaksi tänne, olen missannut paljon!

Enkä kaheloi, kunhan kysyn koska tämä kaikki tapahtuu siis ihan irl tuttavapiirissäni, ovat myös kihloissa. Itseäni puistattaa.

Vierailija
8/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä yhteinen tuttava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämäni tapaukset ovat yleensä niin että nainen on sellainen naivi ja yksinkertainen ja mies hieman epäkypsä. Mutta jos ovat onnellisia yhdessä niin hyvä juttu.

Vierailija
10/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:18"]

Onkohan meillä yhteinen tuttava...

[/quote]

 

Pk seutu

 

-ap

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha... olen vahingoniloinen. Mahtaa olla kriisivuodet edessä pariskunnalla. Toisaalta, lapsi parka.

 

Lapsi menee tekemään lapsen, omaa elämää ei ole kerennyt yhtään elää, ja mies vanha ukko joka ei varmasti jaksa leikkiä kotia minkään barbien kanssa.

Vierailija
12/13 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö 40v vanha ukko?

Ok. Ihan normaalin rajoissa oleva ikä tulla isäksi. Helvetti tiedän naisiakin jotks on tuossa iässä saaneet lapsia. Ei eletä enää mitään keskiaikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, että 40-vuotias tai 18-vuotias hankkii lapsen, mutta jos 40- ja 18-vuotias yhdessä sen hankkivat niin YÖK. Ja siis vaikka ei lasta hankkisikaan, niin ylipäänsä jokin seksuaalinen suhde tollasella ikäerolla ja niin että toinen tosiaan on vasta 18-vuotias on vastenmielinen ajatuksenakin. N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän