Mies haluaisi enintään neljä lasta. Minä taas
toivon, että saisin vähintäänkin puolet enemmän. Otanko riskin menemällä naimisiin hänen kanssaan?
Kommentit (13)
Mulla ennen lapsia oli haaveena 5 lasta. Nyt kun lapsia on tullut, niin huomaa että kiitos, mutta ei kiitos.. Nämä 2 mainiota mukulaa riittää vallan mainiosti!! :)
Ja mitä isommaksi lapset kasvaa, sitä vähemmän vauvakuumeillee. Nyt nuorin 7v ja tunne siitä että tulis vahingossa raskaaksi on kammottava.
Että tsemppiä vaan! :)
Eiköhän kannata edetä lapsi kerrallaan. Itelläni viisi ihanaa lasta ja luulenpa että isäntä on laittanut stopin jatkolle. Mulla vauvakuume..
Mene vaan naimisiin, olette kumpikin kuitenkin varmoja että haluatte lapsia, joten luvun voitte päättää sitten myöhemmin. Kumman tahansa mielipide saattaa puuttua matkan aikana vielä monesti suuntaan tahi toiseen.
Mulla on neljä lasta ja keho on nyt jo sellaisessa kunnossa ettei varmaan kestäisi enää uutta raskautta. Haaveena oli 6 lasta.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:08"]
Josmet ole vielä äiti, et välttämättä tajua,ettet halua kuutta lasta...
[/quote]
Kahdeksaa.
Aika vaikeaa on löytää miestä, joka haluaa edes neljä lasta, monien kohdalla jo kolmas tekee tiukkaa. Eli sinuna pitäisin kyllä tuosta miehestä kiinni, jos haluat ison perheen. Voihan olla, että omakin mielesi muuttuu ajan myötä, ja huokaisetkin jo helpotuksesta kun saat kolmannen tai neljännen lapsen koulutielle.
Lasten määrä on myös talouskysymys. Montako teillä on mahdollisuus elättää myös teini-iässä (koulukirjat, vaatteet, harrastukset...), ottaen huomioon senkin, että jokainen pienokainen lyhentää toisen vanhemman työuraa?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:08"]
Josmet ole vielä äiti, et välttämättä tajua,ettet halua kuutta lasta...
[/quote]
Kahdeksaa.
[/quote]
Miten niin kahdeksaa, aloituksessa sanotaan "vähintään puolet enemmän", eli puolet neljästä on kaksi, neljä plus kaksi = kuusi.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 17:08"]
Josmet ole vielä äiti, et välttämättä tajua,ettet halua kuutta lasta...
[/quote]
Kahdeksaa.
[/quote]
Jos mies haluaa 4 lasta ja ap puolet enemmän, ap haluaa 6 lasta.
Aina yhtä hauska huomata kuinka av-mamma ei osaa laskea :D
Nyt alkaa loppuillan kestävä väittely siitä, onko oikea luku 6 vai 8 :-)
Jos ap:llä ei ole vielä yhtään lasta, niin miten hän voi tietää haluavansa juuri kuusi (tai joidenkin mielestä kahdeksan)?
Hankkisi nyt ensin pari, niin sitten olisi enemmän kanttia haaveilla suurperheestä.
Josmet ole vielä äiti, et välttämättä tajua,ettet halua kuutta lasta...