Lue keskustelun säännöt.
Oyssissa hyväksytty vain perinteinen synnytysasento!
10.02.2006 |
Yritin ponnistella kontallaan, vaan sitä ei sallittu vaan minut puoliväkisin pakotettiin puolimakuulle.
Kommentit (2)
syynä on vain ja ainoastaan kätilöiden mukavuudenhalu ja tai huono kunto
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli syynä.