Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmaseutti aika ihmeissään tuosta herjausketjusta

Vierailija
28.12.2012 |

Ensinnäkin on ihan pakko sanoa, että omassa työssäni saan onneksi päivittäin, monta kertaa hyvää ja kiitolista palautetta asiakkailtani joita pystyn auttamaan tai saamaan heidän lääkehoitonsa onnistumaan. Toiseksi, en tiedä muuta ammattia mikä olisi niin tarkaan monelta eri viranomaistaholta säädettyä, ja erityisesti sähköiseen reseptiin siirryttyä tietosuojaan liityvät asiat on apteekeissa äärimmäisen hyvin hoidettu. Ja kun tarvitsen lääkehoitoa, haluaisin kyllä, että saan oikean lääkkeen, iokeaan vaivaan ja oikealla annoksella, oikealla hinnalla, oikealla kela-korvauksella ja kunnollisilla ohjeilla sekä varmuuden siitä sopiiko se muiden käyttämieni lääkkeiden kanssa. En oikein ymmärtänyt pointtia, koko ketjuun. Se on sitten eri asia jos työantaja vaatii ns. lisämyyntiä, siihen en itse lähde mukaan, mutta hoidan työni kaikkia velvollisuuksia ja lakeja noudattaen. t. farmaseutti

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeissa on oleninaan jonkinlaiset syvennykset

missä asioidaan.

Mutta odotustilasta voi mainiosti nähdä, mitä siihen

tiskille nostellaan!



Haluan paremman näkösuojan!

Vierailija
2/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on olla sosiaalityöntekijä, etenkin lastensuojelussa. Koko kansan syntipukki. Minä kyllä arvostan farmaseutteja, sen vielä sanon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuja on parikin, jossa syytetään farmaseutteja "tyrkytyksestä" ja tietysti koko apteekkisysteemi haukutaan samalla maan rakoon. Enpä usko, että se on tosielämässä kaikkien mielipide.



Ja kaikkihan lopulta haluavat uskoa tietävän oman parhaansa, kuten senkin, että juuri hehän eivät mitään lääkeneuvontaa tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi