Lue keskustelun säännöt.
Roskisdyykkari taloyhtiössä, ärsyttää
04.01.2013 |
Taloyhtiömme roskiksia on jatkuvasti tonkimassa joku mies. Mitähän hän luulee löytävänsä sieltä suodatinpussien ja käytettyjen kuukautissiteiden joukosta? Joku pervo?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla