Kampaaja Espoosta
Tuosta hammaslääkärihausta innostuneena haluaisin selvittää löytyykö Espoosta kampaajaa, joka osaa oikeasti leikata sekä kuunnella asiakasta?
Olarin alueella testattu useampi kampaaja. Olisi kiva, jos kampaajalla olisi myös omaa näkemystä eikä aina vaan saksita samaan malliin. Olen antanut useammalle kampaajalle "vapaat kädet" kunhan hiukset vaan saa vielä kiinni (ainakin osittain), silti poistunut saman hiusmallin kanssa kampaamosta.
Nykyinen kampaajani leikkaa joka toisella kerralla yli 5cm pois vaikka yritänkin kasvattaa hiuksiani. Sitten seuraavalla kerran taas muistan sanoa, että ota vaan huonot latvat. Vuoden verran samalla kampaajalla käytyäni ovat hiukseni täysin samanlaiset kuin vuosi sitten. Turhauttaa.
Kommentit (5)
Tuossa hl ketjussa sanoinkin vuosia sitten, että Espoo ja kampaaja ei sovi yhteen. Muutaman kerran ollaan erehdytty tässä välillä käymään (mm. tällä palstalla neuvotuille kampaajille) ja aina vaan palattu kulkemaan Vantaalla.
Hammaslääkäritkin on löytynyt nyt Helsingin keskustasta, huh. Kunnallinen on hyvä lapsille (osui ihan loistotyyppi), mutta ei toimi meille aikuisille.
epätoivoista hommaa on kampaajan löytäminen Espoosta. 11 vuotta olen huonolla menestyksellä etsinyt. Välillä olen käynyt pettymässä myös Helsingissä.
Voitko suositella sieltä Vantaalta kampaajaa? Lähinnä kaipaisin taitavaa leikkaajaa.
Tosi ärsyttävää käydä kampaajalla "rentoutumassa" ja olla sitten muutaman päivän huonolla tuulella huonon tukkansa kanssa. Nykyinen kampaajani on kylläkin vähiten tehnyt vahinko hiuksilleni ja siksi sinne olen jämähtänyt.
Voi myös olla, että mulla on joku kampaamokirous päällä....
kerran löysin, mut se oli viimeisillään paksuna, just jäämässä äippälomalle. Että se siitä.
Mulla on lyhyt tukka, ja vaikea löytää sellaista, joka leikkaa tarpeeksi lyhyeksi.