Lue keskustelun säännöt.
Onko oksutautia liikkeellä?
23.01.2006 |
Yrjösin viime yönä ja nyt aamulla tuli vedet ulos.. vai taasko tuli raskauspahoinvoinnit uusiksi :/ (rv 17)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla