Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä "kosmetiikka"-tuotteita 7-vuotiaalle voisi antaa lahjaksi?

Vierailija
03.12.2012 |

tytölle.



mikä on teillä in?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille on mietoja hajuvesiäkin. Tai tietty sitten kylpytuotteita tai miedosti tuoksuvaa vartalorasvaa mätissä pakkauksessa.

Vierailija
2/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsitarrat, suihkugeelit, shampoot, kosteusvoide, huulirasva... Lisäksi voinee laittaa jotain hiuskoristeita, pinnejä, pantoja, koruja, kynsiviilaa tms.



Saman tyyppistä pakettia kerään meidän 8-vuotiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulirasva

kylpyvaahto

kynsilakka ja kynsitarrat

Vierailija
4/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivoide, huulirasva, erilaiset pinnit ja hiuskoristeet. Miksei myös kynsilakkaa.



Vierailija
5/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hammastahna

- apteekin perusvoide talvella tarvittaessa

- aurinkovoide

- noin pari kertaa viikossa saippua käsien pesuun



ei käytä shampoota eikä hajustettuja juttuja



joskus lainaa minulta kynsilakkaa

Vierailija
6/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taida antaa vielä. eikös se ole parempi olla ilman niitä myrkkyjä.? ei taida olla mitään terveellistä ja ihanaa samassa paketissa?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olla voi

Vierailija
8/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsilakkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kemikaaleja lapseensa sitä suuremmat mahdollisuudet syöpiin ja allergoitumiseen...



sen ikäinen ei tarvitse meikkiä, ei näppylärasvoja eikä deodoranttia eikä tissiliivejä. se on pieni lapsi vielä.

Vierailija
10/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakassa on kovia myrkkyjä. Ei kynsilakkaa pienelle lapselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5v toivoisi huulikiiltoa, mutta olen vähän kahdenvaiheilla. Onko kellään tietoa mikä huulikiilto sisältäisi vähiten kemikaaleja tai mistä asiaa voisi selvittää..

Vierailija
12/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 7 v tyttöni sai synttärilahjaksi lasten hajuvettä. Minusta se haisee vaniljakastikkeelle ja siis aika ällölle, mutta annan tytön suihkauttaa sitä vaatteelle, esim. hihansuuhun. Joskus kaverin kanssa laittavat jotain huulikiiltoa ja hihittelevät. Ehkä pari kertaa vuodessa laittaa kynsilakkaa. Ihan normaalia toimintaa mielestäni.

Mitään pakkeleita en anna laittaa, mutta hänelle on ihan selkeästi tärkeää olla TYTTÖ ja tehdä tyttömäisiä asioita muiden tyttöjen kanssa. Kehitysvaihe tämäkin. Matkii touhuissaan myös minua, koska itsekin tykkään meikata kevyesti  ja laittaa tukkaani. On mukavaa, että minulla on tytär ja aion parhaani mukaan antaa hänen olla juuri sellainen tyttö kuin hänestä tuntuu. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakka, huulirasva/huulikiilto.

 

En tiennytkään, että on olemassa lasten hajuvettä. Yöks...

 

Meidänkin ekaluokkalainen tyttö on aivan haltioissaan, kun joskus päästän katsomaan ja haistelemaan mun meikkejä. Mutta missään nimessä en anna käyttää niitä vielä vuosiin. Poskipunaa sipaisin kerran tosi kevyesti ja tyttö oli onnensa kukkuloilla.

Vierailija
14/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikkamerkeillä on kivoja suihkugeelejä, jos vaikka sellainen? Ei ylimääräisiä kemikaaleja joten luontokin kiittää. Esim Life-myymälöistä löytyy hyviä vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasvat ja kynsilakat :)

Vierailija
16/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva, joka antaa hieman väriä huuliin? Esim. Labello

Vierailija
17/17 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2012 klo 21:17"]

- hammastahna
- apteekin perusvoide talvella tarvittaessa
- aurinkovoide
- noin pari kertaa viikossa saippua käsien pesuun

ei käytä shampoota eikä hajustettuja juttuja

joskus lainaa minulta kynsilakkaa

[/quote]

 

Eikö hän pese käsiään saippualla vaikkapa vessakäynnin jälkeen? En ole bakteerikammoinen, mutta toisaalta pesen käsiäni tarvittaessa ja "varmuuden vuoksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi