Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä niiden tarkastajien olis pitänyt hypätä

Vierailija
03.12.2012 |

junasta siinä Puistolan asemalla ja selvittää ulkona se asia.

Ei minun lapsella aina ole rahaa niin, että voisi ostaa ylimääräisen lipun ja vielä seutulippua. Törkeetä, että noin saa tehdä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me kaikki tullaan toivottamaan jaksuja ja komppaamaan muutenkin.

Vierailija
2/2 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osa tarkastajista on mennyt toisesta ovesta sisään ja jatkaa matkaa seuraavalle asemalle, jatkavat nämä kaksi sitten seuraavalla junalla perässä. Ja sama sitten joka asemalla. Tehokasta ja järkevää.



Joskus saattaa joku viatonkin viime hetkellä kotiasemansa sijaintiin havahtuva joutua tästä toisenlaisesta menettelystä kärsimään, mutta eiköhän noista tarkastajan takin nähdessään pystyyn säntääjistä n. 99,9% ole ihan oikeita pummeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla