Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun mielestä niiden tarkastajien olis pitänyt hypätä
03.12.2012 |
junasta siinä Puistolan asemalla ja selvittää ulkona se asia.
Ei minun lapsella aina ole rahaa niin, että voisi ostaa ylimääräisen lipun ja vielä seutulippua. Törkeetä, että noin saa tehdä.
Kommentit (2)
Kun osa tarkastajista on mennyt toisesta ovesta sisään ja jatkaa matkaa seuraavalle asemalle, jatkavat nämä kaksi sitten seuraavalla junalla perässä. Ja sama sitten joka asemalla. Tehokasta ja järkevää.
Joskus saattaa joku viatonkin viime hetkellä kotiasemansa sijaintiin havahtuva joutua tästä toisenlaisesta menettelystä kärsimään, mutta eiköhän noista tarkastajan takin nähdessään pystyyn säntääjistä n. 99,9% ole ihan oikeita pummeja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kyllä me kaikki tullaan toivottamaan jaksuja ja komppaamaan muutenkin.