Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus päässeet liittymän sopimuksesta irti kesken sopimuskauden?

Vierailija
29.11.2012 |

Sii mulla on soneran kanssa nettiliittymä ja viihdepaketti ja haluaisin eroon siitä koko sonerasta. Sopimus on kaksivuotinen ja neljä kuukautta vasta mennyt. Mä jouduin ottamaan viihdepaketin pelkästään siksi että sain nettiliittymän, koska meidän taloyhtiöllä oli vain soneran kanssa sopimus. Nyt ei ole enää konetta ja koko viihdepaketin osaset on alkuperäisissä pakkauksissaan, koska en ole pystynyt niitä ikinä asentamaan. Silti maksan joka kuukausi yli 50e kaikenmaailman maksuja joista mulla ei ole haljuakaan ja kun kysyn niistä niin saan todella epäselviä vastauksia.

Kommentit (1)

1/1 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tässä nettiä selaillessa viestisi, toivottavasti vastaukseni tavoittaa sinut.



Pirauta rohkeasti vain Asiakaspalveluumme, puh 0200 17000 :) Autamme mielellämme sinua ja kerromme mitä palveluja sinulla löytyy tällä hetkellä nettiliittymältäsi. Jos tuntuu, että tulee liikaa asiaa kerralla niin stoppaa intoa puhkuva asiakasneuvoja kesken lauseen ja pyydä selittämään uudelleen. Me olemme Sinua varten :)! Samalla voimme keskustella liittymäsi määräaikaisesta sopimuksesta ja tarkistaa, onko sinulla ylimääräisiä, ilman määräaikaisuutta olevia, laskuttavia lisäpalveluita esimerkiksi Viihdepaketissasi. Soittoasi odotellen :)



Lauren@SoneraPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme