Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syökö lapsen sairaus
21.10.2012 |
sairausloman maksupäiviä? Tyyliin ollut töissä xx vuotta samalla työnantajalla ja niiden perusteella palkanmaksu siirtyy kelalle xx päivien jälkeen. Lasketaan noihin sairauspäiviin mukaan myös ne päivät jolloin olet ollut kotona hoitamassa sairasta lasta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työehtosopimuksesta riippuen lapsen hoito on palkallista tai palkatonta vapaata, esim. meillä 3 päivää saa olla omalla ilmoituksella ja palkallisella, mutta jos joutuu olemaan pidempään pois, niin sitten on palkatonta hoitovapaata. Sillä tavalla se siis vaikuttaa taloudellisesti. Jos haluat olla ihan varma, niin soita palkanlaskijalle ja kysy, siellä tiedetään tarkimmin. Mutta hoitovapaa (eli sairaan lapsen hoitaminen kotona) EI siis ole sinun sairaslomaasi.