Suomalaisnuorista 75 % haluaa pomoiksi
Kommentit (5)
Joo-o, mistä saadaan ne alaiset...?
Suurin osa ihmisistä ei ole minkään organisaatiohierarkian pohjalla EIKÄ sen ylinnä, vaan jossain siina välillä.
ja vielä neljänneksi se kaikkein ylin pomo.
Ja sitten heille kehitetään kaikenlaisia hienoja titteleitä (erilaisia johtajia ja päälliköitä) Alaisia pomoilla ei välttämättä edes ole. :D Eli ehkä suomalaisnuortenkin toive toteutuu, annetaan vaan joku hieno nimike.
muistan lukeneeni joistain että n. 25 prosenttia väestöstä on temperamentiltaan ujoja.
Olen itse temperamentiltani hyvin ujo ja esimiesasemassa (projektipäällikkö). Ei ujous mitenkään tarkoita etteikö voisi haluta olla esimiesasemassa ja olla jopa hyvä työssään. Aikuisella taipumus ujouteen harvoin enää häiritsee normaalia tarpeellista sosiaalista kanssakäymistä, vaikka taustalla voi hienoista väistämishalua ja epävarmuutta sosiaalisten tilanteiden edessä tunteakin.
Mutta sinänsä erikoinen tieto tämä otsikon tieto että minä taas olen luullut että nykynuorissa on enemmän niitä downshiftaajia jotka eivät missään nimessä haluaisi vaihtaa rennompaa alaisasemaa pienestä lisäpalkasta stressaavampaan esimiesasemaan.
muistan lukeneeni joistain että n. 25 prosenttia väestöstä on temperamentiltaan ujoja.