Lue keskustelun säännöt.
Viking Linella Tukholmaan,mites
31.07.2012 |
se niiden oma bussi keskustaan? mistä liput,mitä maksaa,missä jäädä pois?Kaikki neuvot ja vinkit tervetulleita.Kiitos!
Kommentit (3)
viking linen kotisivuilta tai soita laivayhtiöön?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta halvempi se on kuin taksi. Pois jäätte keskusasemalla eli päätepysäkillä.
http://www.vikingline.fi/reitit/liityntakuljetukset/bussireitit_ruotsis…