Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä muulla laskettu aika tulevalla viikolla (tai lähiaikoina)??

Vierailija
06.07.2012 |

Mikä vointi ja jännittääkö?:)



Itsellä la alkuviikosta esikoista odotan ja jännittää hirveesti !!! Halutaan niiin saada pikkunen syliin jo ! Pikkasen myös hirvittää synnytys..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi