Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ev.lut. papit alkanut kulkea kultaharkot kaulassa? Jospa ovatkin katolisia?

Vierailija
17.05.2012 |

Ja soluttautuneet kirkkoon kuin Seppo Annelin luokse kaapatakseen koko talon, tietokoneet, kansainvälisen organisaation jne?



Onko liian rankka syyte?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän