Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä juhlit imetysviikkoa? Minä leivon tissin muotoisen kakun ja vien sen työpaikalleni.

Vierailija
16.10.2008 |

Näin kaikki saavat osansa rinnastani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettämällä ipanaa, niin koko viikko on yhtä juhlaa:-)

Vierailija
2/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan suuhun missä liikunkin. Ainiin, mutta niinhän teen muutenkin.



Ehkä voisin imetysviikon kunniaksi lykätä tissin myös neljävuotiaan suuhun ja imetellä kumpaakin vaikka kolmen sepän aukiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ikävä kyllä ole enää pieniä lapsia, mutta jos imettäisin vaikka tuota miestä (ainoa jota maitorauhaseni enää kiinnostavat), kai sen voi tehdä ihan siellä marketin penkillä?

Vierailija
4/4 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan on kiirusta ollut, kun olen duunipaikalla ainut nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi