Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautalisästä mielialaoireita?

Vierailija
30.10.2026 |

Kävin omatoimisesti verikokeissa koska olin jatkuvasti flunssassa ja hengästynyt. Hb oli 107 ja ferritiini 6. Aloin nyt ottaa sitä uudentyyppistä Sideral Forte rautaa (yhden 30mg tabletin päivässä). Mitään vatsaoireita ei tullut (kuten luvattiinkin), mutta tulin lähes välittömästi selittämättömän levottomaksi ja ahdistuneeksi ja jotenkin epämääräisen epävarmaksi. Muistan, että sain samanlaisia oireita joskus 5v sitten kun otin toista rautalisää. Onko kellään ollut samanlaista? Netistä luin, että joillain on ollut, mutta mitään ratkaisua kukaan ei ollut löytänyt, paitsi infuusion, mikä on vaikea saada ja johon minulla ei ole yksityisesti varaa. Jos joku on saanut samanlaisia oireita ja löytänyt valmisteen, joka ei niitä tuota, olisin kiitollinen vinkistä! 

(Menen lääkärille kunhan kerkiän, mutta kokemukseni perusteella lääkärit eivät juuri piittaa epämääräisistä psyykkisistä sivuoireista)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi