Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kummalla on parempi tilanne mielestäsi?
15.01.2012 |
Naisella, jolla on hyvä liitto ja apua puolisosta, kaksi pientä lasta. Ei yhtään ainoaa tukihenkilöä miehen lisäksi, siis ei sukulaisia tai auttavia käsiä lähettyvillä tai edes säädyllisen matkan päässä. Ainoa apu on oma mies ja itse.
Vai naisella, joka on eronnut riitaisasti avioliitostaan, yksi pieni lapsi, mutta runsaasti tukiverkostoa. Omat vanhemmat lähellä, tätejä, setiä, serkkuja ja auttavia kavereita. Isän tapaamiset joka 2. vkl, jolloin lapsi isällään ja tällöin omaa aikaa koko viikonloppu.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mihin apua tarvii jos on kaksi aikuista ja hyvä liitto.