Mitä mieltä kaverista, joka kävi tänään luonani ja oli siellä kuin kotonansa. Aukaisi kaappeja, otti juomalasin, vaikka en pyytänyt
Itse en käy toisten kaapeilla edes sukulaisten luona. Ei olla mitään ylihyviä kavereita. Huonot tavat vaiko normaalia? Kaikkien mielestä varmaan tietenkin ihan ok...
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Moukka!
Itsekin tuli kieltämättä tällaiset fiilikset. Tai sitten minua on vaan kasvatettu eri tavalla.
Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?
Miksi sä otat tuntemattomien randomien peukut niin tosissaan etkä vaan muodosta omaa mielipidettä?
Pidit kaveria kuivin suin ja se kyllästyi odottamaan, että saisit edes lasillisen vettä tarjottua.
Kuuma sää, kulkenut jalan tai pyörällä tai kuumissa liikennevälineissä., kuumissaan ja tosi janoinen, joten tarvitsi vettä heti? Toki olisi pitänyt kysyä ensin, muttei halunnut olka vaivaksi vesilasillisen vuoksi.
Itselle tulee aina tunkeileva ja röyhkeä olo jos menen itse vieraana availemaan ja ottamaan toisten kaapeista jotain, kunnes joku sanoo että voit ottaa tuolta ja sieltä jotain, joka käytännössä antaa luvan mennä kaapeille. Lapsena kaverin luona menin kerran penkomaan heidän keittiön kaappia etsiäkseni jotain kaverini yllyttämänä, kunnes äitinsä putkahti paikalle ja huusi raivostuneena. Varmaan johtuu tosta.
Sillä oli jano.
Enpä tajunnut kysyä haluaisko jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?
Ei ole hyvää käytöstä, mutta ei ole sekään, ettei huomioida toisen janoa.
Minun miesystävä ujutti minut ottamaan hänen kaapistaan mitä astioita halusin ruokailua varten eikä tarjoillut pöytiin.
Niin tuota - oletko ajatellut, että vieraille yleensä tarjotaan syötävää ja juotavaa? Ehkä hän oli kävellyt läpi kaupungin, ja oli säästänyt oikein janoaan, kun pääsee kohta luoksesi. Eikä sitten kestänyt hitauttasi tarjoilun suhteen vaan päätyi hakemaan vesilasin itse. Itse kyllä kysyisin, saisinko lasin vettä, ennenkuin ryntään avaamana kaapin oven
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?
Ei ole hyvää käytöstä, mutta ei ole sekään, ettei huomioida toisen janoa.
Täh? Oletko tosissasi? Ihan ensimmäiseksi kun hän tuli sisälle asuntooni, aukaisi hän kaapin ja otti juomalasin. En siis ehtinyt edes kysyä haluaako hän. Teillä suomalaisilla ilmeisesti todella erikoinen ajatusmaailma ja tavat.
sinö et pyytänyt ?