Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä vanhempia joiden nuori on lähdössä syksyllä UWC-lukioon?

Vierailija
28.06.2026 |

Minnepäin maailmaa? Miltä se tuntuu vanhemmista, ja onko oma nuoresi mielestäsi valmis muuttamaan? Tai ehkä nuoresi on parhaillaan IB-taipaleellaan jossainpäin maailmaa  tai valmistunut tänä kesänä? Kertokaa  vanhemman näkökulma asiaan. Aihe kiinnostaa minua, koska oma nuoreni on saanut stipendin erääseen euroopassa sijaitsevaan kouluun. Ei suomen komitealta, vaan toisesta euroopan maasta jossa asumme. Tuntuu että olen vähän masentunut lapsen lähdöstä, mutta yritän peittää sen mahdollisimman hyvin koska hän on asiasta niin innoissaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vtu pelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla