Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Suomi hyödynnä ilmastönlämpenemistä?

Vierailija
28.06.2026 |

Miksi Suomessa ei monetarisoida ja tuotteisteta fiksusti tilannetta jossa meillä on upeat 4 vuodenaikaa ja mukavan lämpimät kesät kun Euroopassa, esim Pariisissa ja Berliinissä, kärvistellään 40 asteessa? Voisimme periä todella kovia vuokria vaikka rantamökistä ja mainostaa rikkaille ranskalaisille mahdollisuutta viettää 2 viikkoa ihanassa ilmastossa.

 

Miksi poliitikot eivät isossa kuvassa hyödynnä tätä valtavaa etua joka Suomella on! 

 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluammeko 100 miljoonaa ulkomaalaista tungeksimaan maahamme? Sitä paitsi ilmaston lämpeneminen voi hyydyttää Golfvirran, ja sen jälkeen meillä on vain yksi vuodenaika: ikitalvi.

Vierailija
2/2 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mieluummin maksamme siitäkin kalliisti muille maille vierahille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla