Lue keskustelun säännöt.
Voinko syödä kaksi profeel vanukasta?
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No et tietenkään ja heitä ne heti roskikseen Et perkele nyt mässäile vaan juo lasi vettä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä syön aina kaksi vanukasta kerrallaan 😀 elämäni on kutakuinkin raiteillaan, joten kyllä sinäkin uskallat 😉
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aina kaksi vanukasta kerrallaan 😀 elämäni on kutakuinkin raiteillaan, joten kyllä sinäkin uskallat 😉
Sikapossu !
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ja laatikollinen olutta
Ja 2 litran kossua :D
En söisi ensimmäistäkään. Jo pelkkä ajatus yököttää.