Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi riisi on niin hyvää?

Vierailija
28.06.2026 |

Peruna on pahaa ja pasta on epäterveellistä.

 

Riisi on hyvä, mikä tekee riisistä niin hyvää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se tekosyy että riisi on niin hyvää

Vierailija
2/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaan ihan itteltäs,miksi sun mielestä peruna on pahaa. Kaikessa muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainitsemasi on hyvää.

Vierailija
4/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.

Vierailija
5/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitse peruna on paras ja monipuolisin.

Vierailija
6/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hiilari on yhtä epäterveellistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riisissä on kaikkein parasta 

Vierailija
8/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu riisi ja kananmunat 🤤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi on diabeetikoille epäterveellistä.

Vierailija
10/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetut perunat. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.

Maailman köyhät kansat syövät paljon riisiä juuri valkoisena. On siinä siis oltava jotain vitamiineja. 

Vierailija
12/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.

Maailman köyhät kansat syövät paljon riisiä juuri valkoisena. On siinä siis oltava jotain vitamiineja. 

Eipä ole mitään vitamiineja ja sen vuoksi heillä on aliravitsemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.

Mitä superriisiä sinä puputat kun me muut syödään valkoista höttöä?

Vierailija
14/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä riisi ei kyllä mielestäni maistu oikein millekään. Ei kyllä pastakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.

Mitä superriisiä sinä puputat kun me muut syödään valkoista höttöä?

Parempia ruokia, joissa on vitamiineja ja hivenaineita.

Vierailija
16/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran olen saanut ravintolasta hyvää riisiä (tai ehkä kaksi). Useimmiten se on parhaimmillaankin vain ok. Toisaalta sama pastojen kanssa. Harvoin riisin kanssa onnistuu kotonakaan, mutta useimmin kun liha ja kasvikset on onnistuneet hyvin, ok on riittävä riisin ja pastan suhteen.

Perunaa saa useinkin hyvää, muusina, ranskalaisina tai ihan keitettynä. On silti perunankin kanssa se ok juttu tavallista. 

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen riisiruoka on hyvää, samoin japanilainen, mutta muista aasialaisista ruoista en pidä. Sen sijaan suomalaiset ja sveitsiläiset perunaruoat ovat erittäin maukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi