Miksi riisi on niin hyvää?
Peruna on pahaa ja pasta on epäterveellistä.
Riisi on hyvä, mikä tekee riisistä niin hyvää?
Kommentit (17)
Kysele vaan ihan itteltäs,miksi sun mielestä peruna on pahaa. Kaikessa muodossa.
Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.
Paitse peruna on paras ja monipuolisin.
Kaikki hiilari on yhtä epäterveellistä
Riisi on diabeetikoille epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.
Maailman köyhät kansat syövät paljon riisiä juuri valkoisena. On siinä siis oltava jotain vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.
Maailman köyhät kansat syövät paljon riisiä juuri valkoisena. On siinä siis oltava jotain vitamiineja.
Eipä ole mitään vitamiineja ja sen vuoksi heillä on aliravitsemusta.
Vierailija kirjoitti:
Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.
Mitä superriisiä sinä puputat kun me muut syödään valkoista höttöä?
Pelkkä riisi ei kyllä mielestäni maistu oikein millekään. Ei kyllä pastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puputat tietysti valkoista riisiä, jossa ei ole mitään vitamiineja. Esimerkiksi riisinuudelit ovat roskaa.
Mitä superriisiä sinä puputat kun me muut syödään valkoista höttöä?
Parempia ruokia, joissa on vitamiineja ja hivenaineita.
Vain kerran olen saanut ravintolasta hyvää riisiä (tai ehkä kaksi). Useimmiten se on parhaimmillaankin vain ok. Toisaalta sama pastojen kanssa. Harvoin riisin kanssa onnistuu kotonakaan, mutta useimmin kun liha ja kasvikset on onnistuneet hyvin, ok on riittävä riisin ja pastan suhteen.
Perunaa saa useinkin hyvää, muusina, ranskalaisina tai ihan keitettynä. On silti perunankin kanssa se ok juttu tavallista.
Kiinalainen riisiruoka on hyvää, samoin japanilainen, mutta muista aasialaisista ruoista en pidä. Sen sijaan suomalaiset ja sveitsiläiset perunaruoat ovat erittäin maukkaita.
Mikä on se tekosyy että riisi on niin hyvää