Aikooko Kokoomus ja EK masinoida uuden Lapuan liikkeen?
Kommentit (3)
Persujen avulla ovat päässeet todella pitkälle suomen äärioikeisolaistamisessa ja työväen etujen alasajossa.
Nyt vielä kesän kunniaksi EK huutaa sunnuntailisiä pois ja yrittäjien täysin elin pomo vinkuu samaan tahtiin. EK: n adoptoima Orpo jää taas kerran kiinni korruptiosta kun on "vähän "jakanut kaverille valtiontukkee ja mikä on jakaessa kun kymmenen miljardia piti säästtää, mutta muutamaan miljardiin päästiin. Ei silti, hätäkös heillä, kun suomalainen äänestäjä on tyhmä...
Vierailija kirjoitti:
Persujen avulla ovat päässeet todella pitkälle suomen äärioikeisolaistamisessa ja työväen etujen alasajossa.
Nyt vielä kesän kunniaksi EK huutaa sunnuntailisiä pois ja yrittäjien täysin elin pomo vinkuu samaan tahtiin. EK: n adoptoima Orpo jää taas kerran kiinni korruptiosta kun on "vähän "jakanut kaverille valtiontukkee ja mikä on jakaessa kun kymmenen miljardia piti säästtää, mutta muutamaan miljardiin päästiin. Ei silti, hätäkös heillä, kun suomalainen äänestäjä on tyhmä...
Ay-liike on ajettu alas ja heikennetty työntekijöiden asemaa, lakko-oikeutta on rajoitettu, viranomaiset tekevät massavalvontaa kuin Kiinassa, tutkijoita maalitetaan ja avustuksia leikataan, kansalaisjärjestöjen työtä vaikeutetaan ja tuet leikataan jos ei sovi persujen ideologiaan, tuomioistuinten käsittelyajat pidentyvät, koska rahoitusta on leikattu ja oikeusjärjestelmä romuttuu, vanhukset ja sairaat ovat heitteillä, hoitoon ei tahdo päästä, sosiaaliturva ajettu alas, köyhyys ja asunnottomuus lisääntynyt, harmaatalous kukoistaa, lapsiköyhyys lisääntynyt kymmenillä tuhansilla, omia miehiä/naisia nimitetty virkamiehiksi keskeisiin virkoihin, rahaa jaetaan hövelisti omille piireille jne
Kyyditsevät vain köyhiä ja karjavaunuissa, siinä se ero.