No nythän Orpo sen keksi, Garden-hankkeella on merkittävä työllisyysvaikutus...
...uskoo ken haluaa. Ja jos on noin loistava työllisyyshanke, olisi luullut hehkuttavan sitä heti, kun päätös rahoituksesta oli junailtu.
Kommentit (40)
Niinpä. Ja aatelkaa siis jotkut oikeesti äänestää kokoomusta.
Tuliko ne 100.000 työpaikkaa?
Tarvitaan kohta tuplat.
Uskookohan Petteri omiin juttuihinsa. Tulee niin uskomattomia tarinoita tunnin junasta ja 100 000 uudesta työpaikasta lähtien, että luulen että Petteri ihan oikeasti uskoo juttuihinsa.
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Joo, kuten sillä valtion virastojen työllistämissetelilläkin. 1 nuori on palkattu johonkin virastoon kesäduuniin :D
Tuo hallihanke työllistää muutaman puolalaisen ja virolaisen raksafirman ja ison lauman talousrikostutkijoita ja juristeja.
Vierailija kirjoitti:
Uskookohan Petteri omiin juttuihinsa. Tulee niin uskomattomia tarinoita tunnin junasta ja 100 000 uudesta työpaikasta lähtien, että luulen että Petteri ihan oikeasti uskoo juttuihinsa.
No katso jotain Kokoomuksen puoluekokouksia. Petteri höpöttää ja lahkolaiset hurraa. Kai siinä alkaa niihin höpötyksiin sitten itsekin uskomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskookohan Petteri omiin juttuihinsa. Tulee niin uskomattomia tarinoita tunnin junasta ja 100 000 uudesta työpaikasta lähtien, että luulen että Petteri ihan oikeasti uskoo juttuihinsa.
No katso jotain Kokoomuksen puoluekokouksia. Petteri höpöttää ja lahkolaiset hurraa. Kai siinä alkaa niihin höpötyksiin sitten itsekin uskomaan?
Kokoomuslaisuus taitaa mennä samaan kategoriaan hihhuliuskontojen kanssa. Tosiasioilla ei ole väliä, vain sillä että uskoo tarpeeksi kovasti.
Tällä hankkeella on merkittäviä dynaamisia vaikutuksia ja laskennallisesti tämä valtakunnallisesti tärkeä hanke tuottaa huomattavia hyötyjä Vapaavuoren, Orpon ja Bogomoloffin Sveitsin tileille.
Koska se vaikutus alkaa näkyä, kertoko orpo sen?
Vierailija kirjoitti:
Koska se vaikutus alkaa näkyä, kertoko orpo sen?
Laskennallisesti heti.
Vierailija kirjoitti:
Näin upeaa pääministerisketsiä ei Kummelikaan olisi pystynyt käsikirjoittamaan.
Jan se keksi ihan viime metreillä. 😂 Ne on lungia sakkia nuo kokkarit.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä
Vierailija kirjoitti:
..Puolalaisille raksamiehille.
Olisivatkin edes puolalaisia mutta tulevat halpatyövoimamaista EU:n ulkopuolelta.
Komediateatteri
Vs.
Hallitus
Hallitus Wins
😂🤣🤣😂😂
Petteri veti ässän hihasta ihan loppumetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hankkeella on merkittäviä dynaamisia vaikutuksia ja laskennallisesti tämä valtakunnallisesti tärkeä hanke tuottaa huomattavia hyötyjä Vapaavuoren, Orpon ja Bogomoloffin Sveitsin tileille.
Tämä on RKP taustaisten hanke. RKP hyötyy tästä. Varokaa että ei käy kuten lastensairaalan kanssa. Siinä ruotsinkielinen säätiö sai sairaalalleen vakituisen vuokralaisen 30 vuodeksi.
Tästä saatuja rahoja säätiö voi sitten käyttää ruotsin kielen korruptioon eduskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin upeaa pääministerisketsiä ei Kummelikaan olisi pystynyt käsikirjoittamaan.
Jan se keksi ihan viime metreillä. 😂 Ne on lungia sakkia nuo kokkarit.
Eihän kokoomuksen taustavaikuttajat uskalla edes päästää Orpoa petteröimään median eteen lipsauttamaan totuuksia: no Vapaavuoren Jannenhan kanssa me tossa Geradin Partnersin saunassa keksittiin sitte tämmönen tukihomma ja viime hetkellä sitten nuijin sen kehysriihessä. Huomioitavaa on, että medialle on kommentoinut Orpon esikunnan viestintäosasto, ei Petsku itse. Ainoastaan kirjallinen lausunto, ei ikäviä jatkokysymyksiä. Petsku lienee itse kännissä mökillä onkimassa rautuja.
Ihan sketsihahmo koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä
35 miljoonaa työllistää paljon enemmän jossain muussa tapauksessa.
Näin upeaa pääministerisketsiä ei Kummelikaan olisi pystynyt käsikirjoittamaan.