No nythän Orpo sen keksi, Garden-hankkeella on merkittävä työllisyysvaikutus...
...uskoo ken haluaa. Ja jos on noin loistava työllisyyshanke, olisi luullut hehkuttavan sitä heti, kun päätös rahoituksesta oli junailtu.
Kommentit (40)
Töölöläisille pitää kai antaa jotain, koska heidän asuntojensa hinnat ovat ROMAHTANEET
Tämä on kokoomuksen lahja RKP taustaisille, millä Kokoomus ostaa RKPn tuen vaaleissa.
RKP on Suomen vaikutusvaltaisin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Töölöläisille pitää kai antaa jotain, koska heidän asuntojensa hinnat ovat ROMAHTANEET
Ja tämä ei ole mitään lällättelyä. On vain ironista, että kokoomuslaiset aiheuttivat itselleen työttömyyden ja arvoasuntojen romahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ne 100.000 työpaikkaa?
Tarvitaan kohta tuplat.
500 kesätyöpaikkaa nuorille, missä ovat, ketään ei vielä palkattu ja ollaan pian heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä
Itseasiassa aika moni on; tienaavat vuoroilla kiekkojunnuilleen saldoa kausimaksuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ne 100.000 työpaikkaa?
Tarvitaan kohta tuplat.
500 kesätyöpaikkaa nuorille, missä ovat, ketään ei vielä palkattu ja ollaan pian heinäkuussa.
Haloo! Äläpä narraa, yksi on palkattu! 🤭
Itkekää kokoomusvihaajat itkekää.
Työllistäähän se kokoomuksen puoluetoimiston rahanpesujaostoa 🥰
Enemmän kuin tuo työ, menetetään työvuosia Stea leikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä
Itseasiassa aika moni on; tienaavat vuoroilla kiekkojunnuilleen saldoa kausimaksuihin.
1990-luvulla saatto olla noin. Ei oo ollu ainakaan 20 vuoteen jokereiden tai hifkin peleissä mitään junnuja myymässä makkaraa.
Eikö tuolla rahalla järkkää melko paljon työpaikkoja ihan mille alalle vaan.
Samaan aikaan Petteri suunnittelee irtisanovansa 20% julkisen puolen työntekijöistä. Päätös perustuu toiveajatteluun ja höpsismiin.
"Ministeri Ikonen puolustelee tekoälyn tuottavuuden tavoitetta, joka ei perustu laskelmiin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.
Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä
Vapaaehtoistyötä ainakin järkkärit.
Vierailija kirjoitti:
Itkekää kokoomusvihaajat itkekää.
Me kyllä nauretaan
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Petteri suunnittelee irtisanovansa 20% julkisen puolen työntekijöistä. Päätös perustuu toiveajatteluun ja höpsismiin.
"Ministeri Ikonen puolustelee tekoälyn tuottavuuden tavoitetta, joka ei perustu laskelmiin."
Eli pitåäkö sun mielestä Helsingissä kattoa jääkiekkoa ja rockia 60 vuotta vanhassa ladossa, jotta voidaan pitää turhaa tyyppiä töissä julkisella sektorilla?
Joo, 100 puolalaista raksaäijää saa töitä.
Juu, varmaan taas yksi suomalainen saa tässäkin hankkeessa töitä. Loput työt tekee siirtotyöläiset.