Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nythän Orpo sen keksi, Garden-hankkeella on merkittävä työllisyysvaikutus...

Vierailija
28.06.2026 |

...uskoo ken haluaa. Ja jos on noin loistava työllisyyshanke, olisi luullut hehkuttavan sitä heti, kun päätös rahoituksesta oli junailtu.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varmaan taas yksi suomalainen saa tässäkin hankkeessa töitä. Loput työt tekee siirtotyöläiset. 

Vierailija
22/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töölöläisille pitää kai antaa jotain, koska heidän asuntojensa hinnat ovat ROMAHTANEET

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kokoomuksen lahja RKP taustaisille, millä Kokoomus ostaa RKPn tuen vaaleissa.

RKP on Suomen vaikutusvaltaisin puolue. 

Vierailija
24/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töölöläisille pitää kai antaa jotain, koska heidän asuntojensa hinnat ovat ROMAHTANEET

Ja tämä ei ole mitään lällättelyä. On vain ironista, että kokoomuslaiset aiheuttivat itselleen työttömyyden ja arvoasuntojen romahduksen. 

Vierailija
26/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ne 100.000 työpaikkaa?

Tarvitaan kohta tuplat.

500 kesätyöpaikkaa nuorille, missä ovat, ketään ei vielä palkattu ja ollaan pian heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.

Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä

Itseasiassa aika moni on; tienaavat vuoroilla kiekkojunnuilleen saldoa kausimaksuihin. 

Vierailija
28/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ne 100.000 työpaikkaa?

Tarvitaan kohta tuplat.

500 kesätyöpaikkaa nuorille, missä ovat, ketään ei vielä palkattu ja ollaan pian heinäkuussa.

Haloo! Äläpä narraa, yksi on palkattu! 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkekää kokoomusvihaajat itkekää.

Vierailija
30/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistäähän se kokoomuksen puoluetoimiston rahanpesujaostoa 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin tuo työ, menetetään työvuosia Stea leikkauksissa. 

Vierailija
32/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.

Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä

Itseasiassa aika moni on; tienaavat vuoroilla kiekkojunnuilleen saldoa kausimaksuihin. 

1990-luvulla saatto olla noin. Ei oo ollu ainakaan 20 vuoteen jokereiden tai hifkin peleissä mitään junnuja myymässä makkaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla rahalla järkkää melko paljon työpaikkoja ihan mille alalle vaan.

Vierailija
34/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muutakaan keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Petteri suunnittelee irtisanovansa 20% julkisen puolen työntekijöistä. Päätös perustuu toiveajatteluun ja höpsismiin.

 

"Ministeri Ikonen puolustelee tekoälyn tuottavuuden tavoitetta, joka ei perustu laskelmiin."

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012106035.html

Vierailija
36/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpo on nyt sekoittanut asioita. Luulee, että Areenassa käyminen on työntekoa eli näin saa muutaman kymmenentuhatta työllistä tilastoihinsa näistä kävijöistä. Orpohan ei mikään älyn jättiläinen ole joten en ihmettelisi.

Kyllä, jääkiekko-ottelu työllistää ihmisiä. Ei ne kahvion myyjät ja järkkärit oo talkootyötä

Vapaaehtoistyötä ainakin järkkärit. 

Vierailija
37/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkekää kokoomusvihaajat itkekää.

Me kyllä nauretaan 

Vierailija
38/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan Petteri suunnittelee irtisanovansa 20% julkisen puolen työntekijöistä. Päätös perustuu toiveajatteluun ja höpsismiin.

 

"Ministeri Ikonen puolustelee tekoälyn tuottavuuden tavoitetta, joka ei perustu laskelmiin."

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012106035.html

Eli pitåäkö sun mielestä Helsingissä kattoa jääkiekkoa ja rockia 60 vuotta vanhassa ladossa, jotta voidaan pitää turhaa tyyppiä töissä julkisella sektorilla?

Vierailija
39/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä sitä Petteröintiä?

Vierailija
40/40 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 100 puolalaista raksaäijää saa töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi