Lue keskustelun säännöt.
Ajatella että Pridessä oli yhtä paljon ihmisiä kuin UK:n alkukesän tapahtumassa, molemmissa 100k!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki tässä maassa sekasikiöitä? Onko muuten juhlan paikka lainkaan?
Tuo uutinen ei ole Suomesta.
Ovatko kaikki tässä maassa sekasikiöitä? Onko muuten juhlan paikka lainkaan?