Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muualla helle ja Suomessa taas tätä samaa p.skaa eli suomenkesää...yök

Vierailija
28.06.2026 |

Ei täällä voi kesiä viettää kun koskaa ei ole oikea kesä ja lämmin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit 40 C pätsin. 

Vierailija
2/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit 40 C pätsin. 

Niinpä. Itselleni alle 25 on sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kesä sen kummempi oli Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Islannissa tai Venäjälläkään. Samanlainen sää ja yhtä kylmä talvisin. Venäjällä vielä kylmempi.

Vierailija
4/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parad kesä ikinä. Muuta saunaan, jos haluat maatessa hikoilla.

Vierailija
5/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä missä Suomi sijaitsee? POHJOISESSA. Tällaset valitukset kertoo vaan totaalisesta idiotismista. Yhyy, K-Euroopassa on hellettä, Suomi on paska kun täällä ei ole, yhyy! Itkupotkuraivarit!


Muuta sinne etelään.

Vierailija
6/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee ******* sinne missä on se +40, äläkä täällä ulise! Minä ainakin nautin tästä ihanasta kesästä, joka kerrankin on niin hyvä säiden puolesta, että siitä pystyy nauttimaan! Ihanaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läskit tunikoissaan ja trikoissaan ketjussa taas kilpaa huutamassa miten nauttivat huonosta säästä kun ei tule tissihiki

Vierailija
8/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICON'in ja ECMWF:n mallien mukaan keskiviikosta alkaa ainakin Hämeenlinnassa useita päiviä kestävä jakso jolloin päivän ylin ei mene 20:n huonommalle puolelle (lue: yli). Meikäläisen hellekammoisen toivesäätä! Toki hellekammo liittyy lähinnä siihen että kämpän lämpötila nousee sietämättömän korkeaksi.

https://www.ventusky.com/fi#p=61.92;22.88;6&t=20260703/1200&m=ecmwf_hres

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta sinne muualle ap

Vierailija
10/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää poistumasta Suomesta? Lakkaako tt-tuki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 astetta on liian kuuma, sellainen 22 astetta just sopiva.

Vierailija
12/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos Suomessa voisi olla noin 2kk ajan mukavat lämpimät säät niin joku jaksaa valittaa siitä kun sitä viileetä on sit loput 10kk. Itseä ainakin tympii tämä pilvisyys, tuuli ja alle +20 asteen "lämpö".  Ja joo jos pitäisi valita tosiaan sen +40 pätsin ja +17 kesäsään välillä niin valitsen todellakin tuon läkähdyttävän +40 sään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kesää Suomessa tähän mennessä. 

 

Vielä pitkään kesää jäljellä.  🤩

Vierailija
14/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos Suomessa voisi olla noin 2kk ajan mukavat lämpimät säät niin joku jaksaa valittaa siitä kun sitä viileetä on sit loput 10kk. Itseä ainakin tympii tämä pilvisyys, tuuli ja alle +20 asteen "lämpö".  Ja joo jos pitäisi valita tosiaan sen +40 pätsin ja +17 kesäsään välillä niin valitsen todellakin tuon läkähdyttävän +40 sään. 

No valitsitko ja muutit?

 

Suomeen ei sellaista kuumuutta toistaiseksi tule 

 

Kysy naapurilta, jos pääsisit hänen saunaansa murjottamaan loppukesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tyyni sää ollut tänään.

Vierailija
16/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 20 ihan maksimi mulle

Vierailija
17/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kuolee valtavan helteen vuoksi, joka paikka on kuin pätsi. On mahdotonta tehdä töitä tai nukkua. Ja joku vinkuu, kun meillä on kesä ja 20 astetta lämmintä... Tasan ei mee nallekarkit. 

Vierailija
18/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, juuri parasta kesäsäätä tällä hetkellä. Kyllä Suomen ilmasto on ihan parasta. 

 

Ja trash-porukka, hopi hopi sinne kuumaan palmun alle makaamaan paikallisten inhottavaksi.

Vierailija
19/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu taas palstalla vinkumassa. Hellehullu poistoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän