Berliinin Tekniikan museo
Pitäiskö taas mennä?
Kommentit (19)
The museum will be closed on Sunday, June 28, from noon until the end of the day.
This is due to temperatures exceeding 35 degrees in our exhibition rooms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bitteschön.
Toll! 🤩
On niitä muuallakin, mm. Munchenissä on erittäin iso. Samalla voi käydä vaikkap BMW-museossa.
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Helsingin tekniikan museon voi pompittaa. Vaatimaton psska.
Berliinin mennään nykytaiteen ja klassisen musiikin takia. Ei tuollaisen populistisen paskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Helsingin tekniikan museon voi pompittaa. Vaatimaton psska.
Vois siirtää vaikka Ruotsiin, jos Elisamies ei suutu (Kinon faija)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Helsingin tekniikan museon voi pompittaa. Vaatimaton psska.
Vois siirtää vaikka Ruotsiin, jos Elisamies ei suutu (Kinon faija)
Lankapuhelin vastaava
Suuhengittäjille hyvä leikkitarha tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Helsingin tekniikan museon voi pompittaa. Vaatimaton psska.
Ne voi siirtää Suomen hienoimman sukellusveneen Suomenlinnasta Helsingin tekniikan museoon.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukellusvene_Vesikko
Edes jotain vaatimatonta nähtävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Helsingin tekniikan museon voi pompittaa. Vaatimaton psska.
Vois siirtää vaikka Ruotsiin, jos Elisamies ei suutu (Kinon faija)
Lankapuhelin vastaava
Museon hienointa antia on kaapelikerä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Münchenin museo on huippuhieno
Hienolta vaikuttaa, pitää mennä käymään
Köyhä pitkäaikaistyötön voi tehdä virtuaalikierroksen
Olen käynyt, viihdyin kyllä. Kovin monipuolinen museo ja hyvät näyttelyt.
Kaikki tekniikan museot samanlaisia, paina napulaa x ja tapahtuu y
4 kerta toden sanoo?