Miten Suomessa voi mennä aivan pokkana läpi noiden järjestöjen 500-kertaiset tuotot? Wincapitakin pöyristyisi
Wincapita lupasi "vain" vaatimattomat 400% tuotot. Meidän mahtavat Suomen järjestöt lupaavat 50000% tuottoa.
Jos sijoitat 1 000 euroa tuollaisella tuotolla:
1. vuonna sinulla on puoli miljoonaa euroa.
3. vuonna olet rikkaampi kuin Elon Musk.
4. vuonna omistat enemmän rahaa kuin koko maailmassa on edes olemassa.
Se on siis matemaattisesti täysin mahdotonta. Jos tuo pitäisi paikkansa, kukaan maailmassa ei joutuisi koskaan tekemään töitä.
Miten hemmetissä Suomessa voi olla näin käsittämättömän tyhmää porukkaa? :D Ei tsiisus....... ellei joku ihme tapahdu, niin Suomi romahtaa kyllä. Mutta onneksi itse uskon että feeniksinä nousee tuhkista taas kovempana.
Kommentit (16)
Pistähän linkkiä tai on paskanjauhantaa ja menee poistoon
Tappiotako niiden pitäisi tuottaa?
MIkä järjestö tuollaisia tuottoja lupaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä sä puhut? :D
Voisitko joskus katsoa v i tttu itse googlesta. No et osaa varmaan edes. Aloitus sen kertoo hyvin. :D
Siis sijoita tonni Setaan, niin saat tuollaiset tuotot?
Toisaalta luvataanhan meille sekin, että sijoita miljoona kulttuuriin, saat 4 miljoonaa takaisin. Minusta ihan kiva tuotto, eivät vain kerro, että missä ajassa.
Järjestötyö on eri asia kuin järjestön tuotto!
Vierailija kirjoitti:
Pistähän linkkiä tai on paskanjauhantaa ja menee poistoon
Muuta et osaakaan. Bakteerikin osaa googlata itse. Kommenttisi vahvistaa taas kerran todella hyvin tämän aloituksen pointin.
Nyt on taidettu juttu lukea hieman huonosti ap? Kyse ei ole rahallisesta tuotosta tai tuottavuudesta vaikka kaikkea voidaan mitata rahassakin. Epätoivon vimmalla tartuit otsikkoon perehtymättä sisältöön. Hyvin tyypillistä tietyltä taholta.
Ääliö. Tarkoittaa että euron työstä tulee 500 euron edestä hyötyä.
Mietipä jotain auttavaa puhelinta tai AA:ta. Kun on vertaistukea ja joku jolle puhua niin pääsee pahimman yli.
JOS saman palvelun ostaisi psykiatrilta niin
menis satasia per juttutuokio - ja jos valtio tarjoaisi saman palvelun niin sama summa verovaroista. Lisäksi palvelu olisi helposti ylhäältä tulevaa, paapovaa. Se ei vaan toimi yhtä hyvim.
Ei tuossa puhuta suorista tuotoista, vaan siitä kuinka paljon yhteiskunta säästää kun mm. syrjäytymistä ehkäiseviä palveluita järjestetään vapaaehtoisvoimin. Lisäksi tuossa on huomioitu se, että järjestöille annettu tuki jää lähes täysin paikallisten toimijoiden tileille. Esim vuokranantajille ja ruokapalveluiden järjestäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä sä puhut? :D
Voisitko joskus katsoa v i tttu itse googlesta. No et osaa varmaan edes. Aloitus sen kertoo hyvin. :D
Helposti maksaa itsensä 500 - 1000 kertaisena.
1 nisti maksaa miljoonia ja meillä niitä riittää.
Joku kiva nuortenohjaaja vähentää noita helposti muutamalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taidettu juttu lukea hieman huonosti ap? Kyse ei ole rahallisesta tuotosta tai tuottavuudesta vaikka kaikkea voidaan mitata rahassakin. Epätoivon vimmalla tartuit otsikkoon perehtymättä sisältöön. Hyvin tyypillistä tietyltä taholta.
Persut tekevät kaikkensa saadakseen tuhottua yhteiskunnalle erittäin edullisen vapaaehtoistyön.
Noista nykyisistä avustuskohteista yksikään ei ole avustustensa arvoinen.
Järjestöjen?