Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että aikuinen mies syö jäätelöä päivittäin????

Vierailija
28.06.2026 |

Nykyisellä miesystävälläni on kauhea jäätelönhimo. Ainakin kaksi tuuttia menee päivässä näin kesällä! 

En muista, että isäni tai veljet tai muutkaan miehet olisivat syöneet jäätelöä kuin joskus harvoin. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeririippuvuus on aika yleistä

Vierailija
2/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mieti jos saatte lapsia ja niistäkin tulee ylipainoisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään siis sulla olis kiikarissa saada isäs tai veljies kaltainen mies.?? Oolrait.

Vierailija
4/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, oma mieheni ei muuta söisikään. Isänikin tykkäsi jäätelöstä.

Vierailija
5/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lähes päivittäin jäätelöä. Pudotan painoani ja se auttaa paljon siinä

Vierailija
6/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko vuoden syö joka päivä niin on outoa, mutta vain kesällä ei niinkään.

Vierailija
8/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe kun pääsee taas kohta jäätelöautolle ja ostetaan 50e niitä ihania herkkuja,niin ei ne edes viikkoa kestä. Vie kielen mennessään. Slurps.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syökä se muuta sokerista? Ei tuo nyt niin paha oo jos syö muuten terveellisesti. Ei kannata raahata niitä isoja paketteja jäätelöitä pakkaseen, nehän menee hetkessä :D

Vierailija
10/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia kysellä tyhmiä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ole sanottu että syö sokeria pahemmin. Itsekin söin päivittäin jäätelöä, ei siihen tarvinnut kuin muutaman taatelin makeudeksi, ja hyvää tuli kun jätskikoneella laittoi tulemaan. Melkein vaikutti hyvältä välipalalta treenin jälkeen, annos punaista maitoa, muutama taateli, jotain pähkinöitä tai marjoja ja hyvää kaikenlisäksi kuin mikä, eikä lisäaineita.

Vierailija
12/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mies joka ostaa sitten irto karkkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi jätski kesällä vaikka joka päivä kuin miehesi vetäisi alkoholia joka päivä? 

Miksi aikuiset kyselee näin tyhmiä ? 

Vierailija
14/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo eroa siitä mitenkään, jos söisi vaikka kaksi purkkia maustettua jugurttia joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies syö päivittäin jälkkäriksi pienen jäätelön. Jätski ON hyvää. Itse syön  ehkä 1 - 2 x vkossa.

Vierailija
16/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki on aina syöneet jäätelöä ja nukkuneet päikkäreitä. Ois outoa tavata ihminen joka ei tykkää jätskistä, mutta kai niitäkin sitten on. 

Vierailija
17/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi jätski kesällä vaikka joka päivä kuin miehesi vetäisi alkoholia joka päivä? 

Miksi aikuiset kyselee näin tyhmiä ? 

Hyvä vertaus. Parempi olla myös esim. raiskaajan kuin murhaajan kanssa.

Vierailija
18/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja syö myös karkkia ja suklaata ja pullaa. 

Vierailija
19/19 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä syön noin kerran viikossa kun ulkona on mukavan lämmintä. Muulloin en juuri ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän