Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistava kesä, koko ajan pilvisyyttä ja viileyttä paljon

Vierailija
28.06.2026 |

En todellakaan pidä kuumasta ja nyt on ollut hyvä kesä. Pilvet pitää auringon kuumuuden loitolla ja ensi viikollakin satelee. Tämähän alkaa näyttää hyvältä. Tosin vielä ehtii paahtaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä. Toivon että helteet palaavat pian ja ilmastonmuutos tuo meillekin kunnon helteet joka kesäksi.

Vierailija
2/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö ja auringonpaiste ovat tuskaa lihaville ja sairaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen Sinikka 64v rakastaa marraskuun loskapaskaa ja pimeyttä.

Vierailija
4/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa ja on elokuu. Siinäpä se sitten oli. Elokuussa auringon voima ei ole enää kuten keskikesällä.

Vierailija
5/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä. Toivon että helteet palaavat pian ja ilmastonmuutos tuo meillekin kunnon helteet joka kesäksi.

Ikävä kyllä ilmastonmuutos tuo Suomeen kylmät Siperian säät, kun Amoc-virta heikkenee. Niin kylmät, että ei välttämättä maatalouttakaan pysty harjoittamaan, vaan ruokaa pitää viljellä sisätiloissa. 

Minusta tämä on surkea kesä, pitää ottaa äkkilähtö lämpimän, jollei helteitä ala näkyä. Sääli jos lapset eivät pysty jatkossa asumaan Suomessa ns jääkauden takia. 

Vierailija
6/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmainen Sinikka 64v rakastaa marraskuun loskapaskaa ja pimeyttä.

Minäkin rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn raikkaus on parasta.

Vierailija
8/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä. Toivon että helteet palaavat pian ja ilmastonmuutos tuo meillekin kunnon helteet joka kesäksi.

Ikävä kyllä ilmastonmuutos tuo Suomeen kylmät Siperian säät, kun Amoc-virta heikkenee. Niin kylmät, että ei välttämättä maatalouttakaan pysty harjoittamaan, vaan ruokaa pitää viljellä sisätiloissa. 

Minusta tämä on surkea kesä, pitää ottaa äkkilähtö lämpimän, jollei helteitä ala näkyä. Sääli jos lapset eivät pysty jatkossa asumaan Suomessa ns jääkauden takia. 

Tämä huomattava kylmeneminen on Suomelle ilmastonmuutoksen seurauksena sen verran todennäköistä, että hallitus asetti viime kuussa selvityksen kartoittamaan sen seurauksia Suomelle, että miten siihen pitäisi alkaa varautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 viikkoa ja on elokuu. Siinäpä se sitten oli. Elokuussa auringon voima ei ole enää kuten keskikesällä.

Elokuussa ja vielä syyskuussakin voi olla hellettä tai ainakin tukalan kosteaa säätä. Koettu on jo Suomessakin sellaisia säitä.

Vierailija
10/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kesäkuu on tätä? Oota kun päästään heinäkuuhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade on kyllä kivaa välillä, mutta monta päivää jatkuvana ei. Muuten tällainen +20-23 on juuri sopiva kesäkeli, kun aurinkokin paistaa sopivasti ja yöt ovat viileämpiä. Kotikin pysyy sopivassa lämpötilassa kun yöllä voi tuulettaa. Meidän taloyhtiö kieltää ilmalämpöpumput, joten se ei ole vaihtoehto. En tosiaankaan kaipaa mitään käristyskupolia.

Vierailija
12/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perseestä. Toivon että helteet palaavat pian ja ilmastonmuutos tuo meillekin kunnon helteet joka kesäksi.

Ikävä kyllä ilmastonmuutos tuo Suomeen kylmät Siperian säät, kun Amoc-virta heikkenee. Niin kylmät, että ei välttämättä maatalouttakaan pysty harjoittamaan, vaan ruokaa pitää viljellä sisätiloissa. 

Minusta tämä on surkea kesä, pitää ottaa äkkilähtö lämpimän, jollei helteitä ala näkyä. Sääli jos lapset eivät pysty jatkossa asumaan Suomessa ns jääkauden takia. 

Tämä huomattava kylmeneminen on Suomelle ilmastonmuutoksen seurauksena sen verran todennäköistä, että hallitus asetti viime kuussa selvityksen kartoittamaan sen seurauksia Suomelle, että miten siihen pitäisi alkaa varautua.

Käytännössä se olisi niin kallista, että ei voida varautua mitenkään. Paitsi eliitti tietysti voi ostaa itselleen vara-asuntoja ulkomailta. Loput jäävät paleltumaan tai nääntymään hengiltä pakkasten keskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen 24,5 tänään jo 23,5 oikein mukavat ilmat

Vierailija
14/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 viikkoa ja on elokuu. Siinäpä se sitten oli. Elokuussa auringon voima ei ole enää kuten keskikesällä.

Nyt olikin kevät niin aikaisessa, että ihan hyvillä mielin otan ainakin itse syksyn vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi