Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit av-mammat ei kykene pyöräilemään koska fillarit ei kestä niiden painoa 🤣

Vierailija
28.06.2026 |

Miten joku voi olla sellainen luuseri.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hauska nähdä kun joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus yrittäisi ajaa zykällä.

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, huumenistit varastavat pyörät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 pyörää, mutta olisiko suositusta merkistä ja mallista "pitkän matkan pyöräksi". Nuo 2 toimivat kaupunkiajossa 5-10 km. Ovat tunturi -merkkisiä molemmat. Tarvitsisin uuden pyörän noin 3 tunnin ajoon. Kevyt polkea, ei sähköpyörä, jalkajarrut.

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ei osaisi ajaa fillarilla vaikka olisi fillareita jotka kestäisivät niiden painon.😂

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan, huumenistit varastavat pyörät.

Ai vihervassari on vihervassarille susi?

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se hauska nähdä kun joku mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus yrittäisi ajaa zykällä.

Voit pyytää jotain videoimaan pyöräilyäsi, niin sitten pääset näkemään ja nauramaan sydämesi kyllyydestä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään. 

Kannattaisiko käydä töissä?

Vierailija
8/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä näkee hoikissakin ihmisissä kaikkea rumaa, mutta en viitsi mainita, koska joku mukava ihminenkin loukkaantuisi syyttä suotta, joten pakko kestää läskittelyä ellei halua muuttua samanlaiseksi kusipääksi kuin sinä.

Vierailija
10/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.

AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!

 

AP taitaa olla persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään. 

Kannattaisiko käydä töissä?

En ole laiheliini. Olen ikäni treenannut. Fillari löytyy ja työpaikkakin on kun on oma firma ollut jo 27 vuotta. Mikäs sinun tilanteesi on? 🤣

Vierailija
12/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.

AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!

 

AP taitaa olla persu.

Olen persu. On koulutus, oma firma, oma kämppä, mökki, kolme autoa ja varaa tehdä useampi ulkomaan reissukin joka vuosi. Mites sinulla? Onko sinulla muuta kuin mielialalääkitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ei osaisi ajaa fillarilla vaikka olisi fillareita jotka kestäisivät niiden painon.😂

Av-mammat ovat oppineet ajamaan pyörällä lapsena, se taito ei poistu mihinkään, idiootti.

Vierailija
14/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.

Minulla valtavalla läski ämmylillä istuin upposi haarihini.  Ambulanssi miehet  veivät pyörineen päivineen hätä vastaan otolle.  Nykyään on ostuimena vanha niittokoneen istuin.    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa jos on niin läski nainen ettei kykene ajamaan fillarilla.

Mieskö pystyy?

Vierailija
16/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei AP mikään laihelikaan ole. Eikä AP:lla ole varaa polkupyörään. 

Kannattaisiko käydä töissä?

En ole laiheliini. Olen ikäni treenannut. Fillari löytyy ja työpaikkakin on kun on oma firma ollut jo 27 vuotta. Mikäs sinun tilanteesi on? 🤣

Sulla luuserilla ei ole kuin tuulen huuhtoma perse :D

Vierailija
17/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.

AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!

 

AP taitaa olla persu.

Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?

Vierailija
18/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.

AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!

 

AP taitaa olla persu.

Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?

Itse olet latvalaho ääliö. -eri

Vierailija
19/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: ei koulutusta, ei töitä, ei perhettä, ei omaisuutta, ei tulevaisuutta.

AP: MuUt iHmIsEt oMpI lUUsEreItA,,...mmÖÖyHMM..,,..,,.. jäMPtIsm!

 

AP taitaa olla persu.

Sinä olet vain mielisairas. Mitä sulla dosetissa ja muistitko ottaa?

Itse olet latvalaho ääliö. -eri

Teitä kyllä riittää, muutenhan Suomi olisikin hyvä maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi