Lue keskustelun säännöt.
Kysymys uuden kumppanin lapsimäärästä
28.06.2026 |
Jos tapaisit ihanan yksinhuoltajan, jolla on 10 lasta, joiden kanssa hän asuu, niin olisiko se este vakavalle seurustelusuhteelle/yhteiselle tulevaisuudelle?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu niistä lapsista, minkä ikäisiä ne on ja osaako ne olla ihmisiksi. Jos nyt ajattelee vaikka, että nuorin olisi 2-vuotias niin sanoisin ei. Sitten kun se olisi teini niin olisin itse lähempänä 70, enkä varmaan jaksaisi alkaa vänkäämään sen kanssa ihan tavallisista asioista.
up